Metodika hodnocení v době distanční výuky
- Způsoby distanční výuky:
- on-line
- synchronní (živý přenos přes MS Teams)
- asynchronní (zadávání práce přes MS Teams, žáci odevzdávají průběžně)
- off-line (tištěné materiály přes dohledovou službu)
- on-line
- Synchronní výuka je povinná
- Zápis absence žáků do Bakalářů je při synchronní výuce povinný
- Pro synchronní výuku se využívá čas vymezený rozvrhem pro daný předmět
- Pro synchronní výuku se doporučuje 1 vyučovací hodina denně v 1. – 3. ročníku a 3×30 minut denně ve 4. – 5. ročníku, na 2. stupni 3 vyučovací hodiny denně.
- Pro omlouvání absence se škola řídí pravidly, která jsou uvedené ve Školním řádu (povinnost omlouvání do 3 kalendářních dnů)
HODNOCENÍ
- Způsoby hodnocení: klasifikací s podpůrným formativním hodnocením (zpětná vazba).
- Do hodnocení se zahrnuje množství odevzdané práce, kvalita a dodržování termínu.
- Hodnotícím obdobím bude jeden měsíc.
- Pokud žák neodevzdá práci, je klasifikován jako N (nehodnocen).
- Pokud je žák přihlášen na synchronní výuku, ale několikrát nereaguje na výzvu učitele, je možné ho klasifikovat jako N (nehodnocen).
- K poslednímu dni každého měsíce bude v týmu Učitelé v Souborech tabulka. Do tabulky vyučující zapíší ty žáky, u kterých podíl z celkového počtu známek tvoří 50% a více N (nehodnoceno).
- Následně ZŘŠ vypíše termíny pro individuální přezkoušení ve škole a seznámí s nimi TU.
- TU telefonicky oznámí zákonnému zástupci, z jakého předmětu bude žák zkoušen a kdy.
- Individuální přezkoušení proběhne do 15. následujícího měsíce v čase od 12:00 – 13:30 hodin.
- Pokud se žák do školy nedostaví, TU písemně vyzve zákonného zástupce k projednání vzniklé situace, škola nabídne individuální podporu.
- Pokud nedojde ke zlepšení situace, TU kontaktuje OSPOD.
INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE
- Průběžně jsou možné individuální konzultace 1 : 1 (v kompetenci vyučujícího)
- s asistentem pedagoga (v tomto případě vždy nahlásit ZŘŠ)
- s učitelem
- se školní psycholožkou